Menu

Kompleksowa obsługa BHP (outsourcing/asysta)

GLOBALNE PODEJŚCIE

Przepisy dotyczące BHP w firmie jasno określają obowiązki pracodawcy z zakresu BHP (K.P. Dz. X art. 207).

Dlatego właśnie każdy pracodawca, zatrudniający ludzi, bez względu na liczbę, będzie musiał zająć się osobiście zlecić prowadzenie spraw bhp. Dlaczego wynajęcie firmy zewnętrznej jest dobre, ponieważ:
-Zewnętrzny kontrahent pilnuje zadań niczym własnych
-Wypadki, choroby zawodowej, zwolnienia L4, nie dotyczą zlecającego,

Każda firma jest zobowiązana do dbania o stan BHP w firmie bez względu na liczbę pracowników. Firmy zatrudniające powyżej 100 pracowników mają obowiązek zatrudnić specjalistę ds. BHP i P. Poż w charakterze stałego (etatowego) pracownika.

DSC_3924-2

W mikro przedsiębiorstwach, zajmujemy się przede wszystkim tzw. outsourcingiem, czyli zewnętrzną obsługą firm z zakresu BHP / P. Poż. i Pierwszej Pomocy Przedmedycznej.

Średnie i duże przedsiębiorstwa, korzystają z Naszych specjalistów w formie leasingu pracowników. W korporacjach, występujemy najczęściej w charakterze firmy konsultingowej oraz wynajmujemy asytentów ds. bhp pomocnych w pracy, wszędzie tam, gdzie potrzebny jest kompetentny i rzetelny zespół np. zarządzania kryzysowego itp.